Rozhovor po Besídce

14.04.2013 22:38
  • Po utkání s Besídkou pro vás máme rozhovor s hvězdou utkání Pavlem Krakowzykem

    Tak co střelče? Jaké jsou tvé pocity?

  • Pavel: Poněkud smíšené. Snad se mi takhle bude dařit pořád
  • V to doufá celý tým. Který s těch tří gólů byl podle tebe nejtěžší?

  • Pavel: Já doufám, že mi tým bude vytvářet stále takové dobré šance. No řekl bych, že ten druhej tou levačkou, jak jsem dostal od Pepi skvělou přihravku na vápno
  • A proč jsou tvé pocity smíšené, když si dal hattrick a tým vyhrál 7:2?

  • Pavel: to jsem si dělal srandu. (úsměv) Mám výborný pocit, že jsem mohl pomoct k takové vysoké výhře

    Byl to tvůj první hattrick v kariéře nebo už jsi někdy takový povedený den zažil??

  • Pavel: týjo to jsi mě dostal, to jsem si neuvědomil ani, ale asi první . To bych měl oslavit... (zamyšlení)
  • Takže po včerejším fotbalovém zapíjení prohry toho nemáš ještě stále dost nebo razíš heslo, že oslavovat se musí pořád?

  • Pavel: tak určitěě, slavit se má pořád, kdo nepije nežije. (smích) Ale všeho s mírou. Výhra a hattrick se budou zapíjet určitě líp
  • Takže ty další dvě neproměněné šance dnes mrzet nemusí, když se vyhrálo že?

    Pavel: No, skóre by vypadalo líp, ale nedá se nic dělat. Já jsem spokojen

    Aby ne první soutěžní zápas, první soutěžní gól, první  soutěžní hattrick že?

    Pavel: Start snů no (úsměv)
  • Ještě aby ne muži zápasu. Děkuji za rozhovor

  • Pavel: to byl rozhovor? To bych se líp připravil (smích)